Saturday, 11 March 2017

GTA-5 ON ANDROID && {7.7 GB} ORIGINAL AND REAL +VIDEO TUTURIAL

472 comments:

  1. thank you bro.,., i will w8 for this.,.i have done downloaded the apk which is 113mb., i had search many times for the data or obb of gta V., now that you come the wait is over,.,., my email.,., braveknight.kja@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Thanks dude i download the apk 113mb and i need the data or ovv of gta V....now that you come the wait is over....MY EMAIL............
    ralphdeleon497@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you got the obb please send to me arishkhan3052@gmail.com

      Delete
  3. when would you upload the files bro im excited

    ReplyDelete
  4. Please man I downloaded the apk and I need data my email is abduninu@gmail.com please........

    ReplyDelete
  5. Please man I downloaded the apk and I need data my email is joaovitorAmaralsanttana5@gmail.com

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. My email is sr203181@Gmail.com thnx bro

    ReplyDelete
  8. I have downloaded the apk .
    Please send the data file .
    My mail: newnithish123@gmail.com

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Can you send the game obb
    for me ??email:yahsi307@gmail.com
    please,bro.

    ReplyDelete
  13. Plzzz give me data file or permision file my email is: m.hassan.ahmed143@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Can you pass the link to me or the permission file ..Thnx
    Emai:Habiibou.madridi@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. Bro mujhko vi obb chaiye plz bro my gmail:cuirassier157@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pls send data nitinjazz111@gmail.com

      Delete
  16. I download apk file please tell me how to download obb link my email is Radherudraksh92@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Tôi đã tải tập tin apk, xin vui lòng cho tôi biết làm thế nào để tải về file dữ liệu, email tôi là vanden408@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Can you share your obb data with me sir? Thank you ...gta v I lie it

    ReplyDelete
  19. Please send data file on email- kps9555622455@gmail.com

    ReplyDelete
  20. I have downloaded the apk,please give me data to my email:chamim529@gmail.com

    ReplyDelete
  21. I m waiting bro plz give link ,from many days waiting for this wonderful game

    ReplyDelete
  22. Wyslij obb na email andrzejbagien@gmail.com szybko!!!!!

    ReplyDelete
  23. Coome on bro we are waiting from long time please hury thnx

    ReplyDelete
  24. yep... me too. .every minute i refresh this site..waiting for the download link

    ReplyDelete
  25. Omg it's working the game thanks for uploading.
    1st like.
    Love you bro.😍😍😍😍😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. hllo broh.....say true it is working on your phone???

      Delete
  26. Pls upload it my gmail is josephemmanuelonlygod@gmailjosephemmanuelonlygod@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Chal gaya hhhhhhhh☺☺☺☺☺☺☺☺☺hhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kese Chal Gaya..... video Ba na de Yaar....

      Delete
    2. bhai obb ka kya folder bnana h or age verfied kse chlane h bhai mne obb 7.78 gb apk 113 mb or age verified dwnld kre h plzee tell me my whtsupp no 8572056599 bhai m bhut abhari rhunga

      Delete
  28. Bhai apke mobile me 8GB ROM he to aapne 7 gb ka game kaise chale jata he

    ReplyDelete
  29. I have downloaded apk my email is singhkeshariashutosh @gmail.com

    ReplyDelete
  30. I have download apk..... Pleas send me download link frnds...
    sk. tufail80558055@gamil.com

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. this skip ad only for lava i have galaxy s5

    ReplyDelete
  33. please any other link like Mediafire or 4shared or mega or any thing

    ReplyDelete
  34. I have downloaded apk and need data plese my email address is amanmail113114@gmail.com

    ReplyDelete
  35. bro I need data file,my emil address is balarampaul7009@gmail.com

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  38. Skip verifcion kaise kre pz
    send

    ReplyDelete
  39. dude any other link for the part one only please

    ReplyDelete
  40. Please man I downloaded the apk and I need data my email is tejevbogideon@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Email :papahkakay@gmail.com.plisss😢😢

    ReplyDelete
  42. Didn't work i did all what ur saying...only root my phone
    Has not root access it's OPPO F1S please help

    ReplyDelete
  43. Hey man I have downloaded the GTA v apk but the size of obb file is too much can u compressed this file in mb plzzz and thank for apk bro

    ReplyDelete
  44. Bhai kitna time laga appko please reply me

    ReplyDelete
  45. Fake videos he and game bhi....
    Verificication puri nhi bata rhe yeh log..... .

    ReplyDelete
  46. Is Wwe 2k16 or 2k17 for android real?? If having plz upload plz

    ReplyDelete
  47. Bro please send me the obb file downloadlink:- carvalhokeegan472@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  49. Is working or not ?
    And can you send to me the obb gta 5. renaldimuhfidz@gmail.com

    ReplyDelete
  50. hey i have an idea on real gta 5 obb files link

    ReplyDelete
  51. firstly u shoud download latest version of uc browser from google playstore are u with me?

    ReplyDelete
  52. Replies
    1. Can you help me? Even if i have your folder data 7.78go,the age verification don t work. And there is no offer

      Delete
    2. My e-mail "ryackitchen@gmail.com"
      My phone XPERIA ZR 2GO ram and GPU is qualcom snapdragon 320.
      THANKS

      Delete
    3. No problem with data but the problem is the age verification.

      Delete
  53. Pls friend is not work for me he still day so me verification Pls friends help me out of this problem

    ReplyDelete
  54. I download the apk please sent my the obb on my email fatmaelther@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Thanks for this,i download apk and obb,my e mail is tanjababic44@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro I have downloaded app please data send in these email rana15894@gmail.com

      Delete
    2. Bro I have downloaded app please data send in these email rana15894@gmail.com

      Delete
  56. Bro please send me the obb file downloadlink:-
    Rvtherun1111@gmail.com and rvthakor45@gmail.com

    ReplyDelete
  57. I've just finished downloading the apk please keep need that data my email grimee39@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Can you help me. I have download all of your folder but its doesn 't work. And it show that there is no offer in your country

    ReplyDelete
  59. Please help me with the age verification. I have the data but the game dont give an offer, there is no offer. Please help me

    ReplyDelete
  60. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  61. Saya men-download file apk tolong katakan padaku bagaimana untuk men-download obb alamat email saya adalah
    faadmc234@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. download melalui google crome bro,, sementara file obb terdownload, ctrl+j bro, supaya menu download google crome muncul,, setelah itu,, click file obb yg terdownlad dan copy link location nya ke idm.. Buka idm dan add url,, tunggu sampe file size nya muncul yakni 1,8 gb,, stelah itu klik ok, maka file akan terdownload otomatis.. Lakukan dengan file2 berikutnya..,

      Delete
  62. Bhai teeno obb file ko same folder main paste karna hai???
    Or obb jisme inhe paste karna hai uska kya nam dena hai

    ReplyDelete
  63. please tell me does I have to paste all the obb file in one folder ???

    ReplyDelete
  64. I loved this game because I see this game not play I have not enough internet iam only download GTA v APK I have not download GTA v obb file because it is to large so plzzzzz give highly compressed gtav full obb file 7.8 gb my email ar045199@ gmail.com

    ReplyDelete
  65. Jo uper obb Diya hua tha mene 4 ke 4 parts kat liye main obb p1,p2,p3 and patch Aur ye Sab mere phone mein 8.50 karke Kuch MB dikha rahe h lakin uper video mein to 7.85 Kuch h so please help me my email is rishirehal1@gmail.com

    ReplyDelete
  66. lease Give the age vérification for gta 5 Android
    My email: joelkougnou@gmail.com

    ReplyDelete
  67. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  68. eventhough,, I was already have obb 7.7 gb, I clear the data again, then rename obb like the video and the last paste obb in internal android.. Still there verification age.... If we focus om the video,, there was scene cut.. And I think the video is falseee... However, we can't play gta 5 on android

    ReplyDelete
  69. Cannot download the zip file

    ReplyDelete
  70. Bhai ji mujhae se is I'd pe kare gookjhaa@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Replies
    1. Just download, does it work in your mobile android??

      Delete
  72. Download file with google crome.., while file are download, ctrl+j in your pc,, than crome menu download will appear.., after that, copy link download to the IDM, (add url) and IDM will Download automaticlly..

    ReplyDelete
  73. until now,, can't play gta5 on my android,, still there was skip verification age appear,, eventhough, gtaV verification folder was putting om internal storage,, and obb file put on android in Obb

    ReplyDelete
  74. Hey bro i have just downloaded the 7.78gb data file and put in in the android obb andi have completed a survey like play mobile strike and reach level 5 and i have download the age verification and follow the step but the game still stuck on one time veryfication.what to do bro?

    ReplyDelete
  75. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  76. Thanks for that hard work
    But can I play gta v by obb patch only without previous obb parts because I have only 3.96 gb internal storage

    ReplyDelete
  77. please give me data file game gta 5....email:ardiac51@gmail.com.....please help me

    ReplyDelete
  78. Maine obb files download kardi hai lekin mere redmi note3 me game nahi chal raha hai ...plz help wo phir se age verification mang raha hai...plz help...

    ReplyDelete
  79. Saya minta file gta 5 obb yang 7,7gb

    Kirim ke email saya
    Rizkiapriana83@gmail.com

    Pliss bro kirim file nya

    ReplyDelete
  80. Belum bisa main bro,, liat deh hasil komen2 nya,,, belum ada yg berhasil main,, saya sudah coba,, masih ttap ada verification age nya,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mass saya minta file obb
      Tolong kirim ke email saya

      Rizkiapriana83@gmail.com
      Pliss mass

      Delete
  81. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  82. Maine obb files download kardi hai lekin mere lenovo k3 note me game nahi chal raha hai ...plz help wo phir se age verification mang raha hai...plz help...send me age verified file for lenovolenovo
    My Gmail:- solankivirendra19@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Bro i can download the patch files please help me brother and you are a fucking gunies brother how could you get the file of the game, help me please for the patch, here is my email jonathantonta13.jt@gmail.com

    ReplyDelete
  84. The patch files is fix i will say if it perfectly work!!!

    ReplyDelete
  85. Give me data pleasse
    Email:Dimasafifr@gmail.com

    ReplyDelete
  86. Give me data pleasse
    Email:Dimasafifr@gmail.com

    ReplyDelete
  87. Look at guys,, the first screenshoot gameplay in gta5,, it's fake,, the sreenshoot was gta san andreas,, and the othe screenshoot all diffrerent controler gameplay showed.., the screenshoot are fake,,

    ReplyDelete
  88. android teck, if gta5 working in your mobile android,, just upload the video that you are real playing gta 5.,, because video above there was scene cut brother.. and i think after clear game data like video tutorial and rename obb.., and after clear data and put back obb gta5 file in android obb.. The game should start from the begining,, but the like video above the game start not from the beginning, but automatically in already on the way, the actor was driving a car..,, the point is, the game was autosave brother??? Eventhouh after clear data???

    ReplyDelete
  89. dude always pop up ? survey i have all part ? obb game gta 5 how to use gta v verified ? and what the real name of obb folder ? com.gta5android.gta5 or com.gta5android.gtav

    ReplyDelete
  90. share your apk please your apk already completed survey dont share that http://apkgta5.com/
    upload your apk and give us the link because your apk already complete survey and how to put verification folder

    ReplyDelete
  91. The folder named id com.gta5android.gtav

    ReplyDelete
  92. The folder named id com.gta5android.gtav

    ReplyDelete
  93. I have huawei y6 2 mobile. can i play gta 5?

    ReplyDelete
  94. Bro give the data plz .on my I'd. Mohammedehsan3553.me@gmail.com .thanks a lot

    ReplyDelete
  95. I download apk file please tell me how to download obb link my email is
    Azammuazzam30@gmail.com

    ReplyDelete
  96. 😭AT LAST,NO BULLSHIT😇.AND THIS BAY IS WORKING!😢😂😭.THANKS BRO.THANKS.I WAS FINDING GTAV ON ANDROID,BUT I ALWAYS SEE A GTA SA FUCKING MOD.SORRY FOR BAD WORDS😅.IT ALSO WORKS ON SAMSUNG S3😃.WELL I RECOMMEND EVERYONE TO SHARE THIS BABE.AND HIT A 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro can you help me ?i want to play gta v on my mobile can you send me video tutorial

      Delete
  97. hi thanks for this
    but i stay in verification step and i can not play this game
    plz help me

    ReplyDelete
    Replies
    1. same to you i cant play the game it shows on screem pauses tap to continiu but did'nt on my sky vega sercret note qualcomm 800 adreno 330 3 gb ram

      Delete
  98. One things which step is better to use in this blogger !!? Method1or 2???

    ReplyDelete
  99. ali.gujjar.lovely@gmail.com plz send me obb 7.8gb files

    ReplyDelete
  100. Plz send obb data I downloaded apk .my Gmail jayd9047@gmail.com

    ReplyDelete
  101. Usmans khichi gta v work on your device ??

    ReplyDelete
  102. Android teck the obb patch obb file don't said errer corupt in zarchiveronly patch work but i need a video not a screen record whe you are doing the step and don't do scene cut image please i need confirmation and it did work on my alcatel one touch idol alpha 6032x/powerVR SCX 544mp / scalling governor is performance/ mediatek MT6589

    ReplyDelete
  103. Plz send obb data, my gmail irfanardi211@gmail.com, thanks

    ReplyDelete
  104. plz send the video tutorial on my gmail novafedeluna@gmail.com
    i have data files

    ReplyDelete
  105. Hello Mene ye sab file download kar li ab me kya Karu..

    ReplyDelete
  106. mara ya game nhi chll rhaa h me video send my gmail id is niteshsaini0491@gmail.com

    ReplyDelete
  107. Bahi ya game data file obb extarnel storage me jalskta ha ya nahi

    ReplyDelete
  108. Bahi ya game data file obb extarnel storage me jalskta ha ya nahi

    ReplyDelete
  109. Ye Work Nhi Karta Bhosdi Ne Fake Banaya Hai Sirf Paise Lane ke Liye��Aur Log Try krke bhi fail hojate h ye unke comments remove kr deta h lund sala������

    ReplyDelete
  110. How to skip the survey??? This surveys requieres mobil number. How dó skip this skip this shit and play the game???

    ReplyDelete
  111. How to skip the survey??? This surveys requieres mobil number. How dó skip this skip this shit and play the game???

    ReplyDelete
  112. Which Is To Download? There is 3 obb files should i download all of them?

    ReplyDelete
  113. I am a bit confused....contact me on yashkataria15@gmail.com

    ReplyDelete
  114. If I may ask the data gan please send to my email anjar.sky79@gmail.com.please..

    ReplyDelete
  115. Gan aku minta datanya juga gan sekalian aoalnya aku mau download datanya ga ada link nya gan cuma ada obb nya doank .kirim ke alamat email saya gan di anjar.sky79@gmail.com.please gan

    ReplyDelete
  116. I think dis is a fake.. Already downloaded 4 obb files but not work it.. It's a fake...

    ReplyDelete
  117. I think dis is a fake.. Already downloaded 4 obb files but not work it.. It's a fake...

    ReplyDelete
  118. please send me data file on email:
    Danaexsanda@gmail.com
    I wait..

    ReplyDelete
  119. please send me data file on email:
    Danaexsanda@gmail.com
    I wait..

    ReplyDelete
  120. Hello!
    Please video is not available why please unload again video

    ReplyDelete
  121. مرحبا
    اريد طريقة فك الضغط مع التثبيت
    بريد الالكتروني wnimoh90@gmail.com
    رجاءا رجاءا رد وشكرا....

    ReplyDelete
  122. plz.....plz.........super higjlu compressed gta v game form abdroid bro

    ReplyDelete
  123. yrrrr ye install kaise karneka he meine 4 files download bhi kiya hein fir bhi nahi chal raha hein somebody help me i want to play this game

    ReplyDelete
  124. Kya aapne a sab dusre mobile main dalne k bad us main game chalee kya plz replay me on rkroyal9866@gmail.com

    ReplyDelete
  125. I downloaded the apk,file & skip verification and how to play now I do the methods & my phone is galaxy S5. Can please make a tutorial video for that 2 method's please.....please....help me..

    ReplyDelete
  126. I downloaded the apk,file & skip verification and how to play now I do the methods & my phone is galaxy S5. Can please make a tutorial video for that 2 method's please.....please....help me..

    ReplyDelete
  127. please give me the data and the video above can't be in play,send data on my email prihatna12@gmail.com
    Thanks
    !!!fast respond!!!

    ReplyDelete
  128. bro mein konsa obb download karu???

    ReplyDelete
  129. plzz gta5 obb and apk send my email
    mdulara878@gmail.com

    ReplyDelete
  130. plzz gta5 obb and apk send my email
    mdulara878@gmail.com

    ReplyDelete
  131. agar mai yeh sari files download kru or paste kr du obb me to gta v chaly gi ya nai

    ReplyDelete
  132. Bro ap mujhe email kr dy agar ap mujhe gta v mere cellphone par chala dy 200 subcriber aur 200 likes du ga ap ky youtube channel par
    Email: faysalshahzad94@gmail.com

    ReplyDelete
  133. Bro pls send the GTA 5 obb link in my gmail aravindraj.kanagan@gmail.com bro how to download the game pls help me

    ReplyDelete
  134. Bro some one help pls send the obbfile in my gmail aravindraj.kanagan@gmail.com pls help some the obb file is so large it takestoo long time pls help

    ReplyDelete
  135. Is ko compress kar ke dalo because fir log sirf 100 kuch mb me dowoad kar ke isko extract kar sakte hai

    ReplyDelete
  136. Plzz send me data and files on this email Santanusaha790@gmail. Com
    Plzzz plzzz

    ReplyDelete
  137. Bro obb file for gta5 is not there pls send obb file to my gmail account Seshatre26@gmail.com

    ReplyDelete
  138. Please click on this post if you wanna paly with online casino.Thank you.
    ทางเข้าจีคลับ
    บาคาร่า

    ReplyDelete
  139. Can I Play GTA 5 in LeEco le 1s eco?
    Please send obb email:parimalprajapati1998@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  140. How to install this my email gookjhaa@Gmail. Com

    ReplyDelete
  141. Thanks I download apk and data in my mobile and the game will be start

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pls send for me pls pls pls 😢😢😢😢😢😢
      My email is tking.org@gmail.com

      Delete
    2. Pls send for me pls pls pls 😢😢😢😢😢😢
      My email is tking.org@gmail.com

      Delete
  142. I need help i don't have data to download gtav pls help me.......👍👍💜💜👍👍😢😢😢😢
    My email is tking.org@gmail.com

    ReplyDelete
  143. Bro this always online or can offline ... AndAnd thx bro .. Can you send me the obb file bro .. Thx you ... My email :
    bagusasik7@gmail.com

    ReplyDelete
  144. Bro this always online or can offline ... AndAnd thx bro .. Can you send me the obb file bro .. Thx you ... My email :
    bagusasik7@gmail.com

    ReplyDelete
  145. Bro this always online or can offline ... AndAnd thx bro .. Can you send me the obb file bro .. Thx you ... My email :
    bagusasik7@gmail.com

    ReplyDelete
  146. Ekada obb file download kavataledu

    ReplyDelete
  147. please can you send me the obb file on Semwong77@gmail.com
    thanks

    ReplyDelete
  148. bro can u please send me file obb email:shahiratiff55@gmail.com

    ReplyDelete
  149. my email is izazmahmudemon@gmail.com
    pls give me the obb link
    plz

    ReplyDelete
  150. Send me a OBB FILE PLSSSSS my email fosszeroo@gmail.com plssssss

    ReplyDelete
  151. Help me in age verification bro

    ReplyDelete
  152. Please upload obb to exoticfiaz2002@gmail.com
    I will subscribe you using 6 different accounts. Please I believe you. Please don't lose my hope.

    ReplyDelete
  153. Bro I am waiting for it pls upload the obb file pls pls I have subscribes you.......

    ReplyDelete